Stránky

nedeľa 7. decembra 2014

16. Kapitola...Mamba







Rose, otvor dvere!“ Kričal na mňa Matt. Ležala som na zemi a nemala som náladu sa s nim rozprávať alebo niečo robiť.
Chod preč a daj mi pokoj!“ Povedala som a pozrela som sa na dlážku a napadlo mi že už by som mohla aj upratať. On si sadol k mojim dverám a ako typicky Matt začal ma presvedčiť.
Čo sa stalo medzi tebou a Williamom?“ Opýtal sa. O nie o ňom sa mi naozaj nechcelo rozprávať, pripomínať si ako opieral tu červenovlasku o stenu. Ešte viac sa týrať to nie.
Ani mi no nespomínaj!, Tak veľmi ma sklamal.“ Povedala som a oprela som sa chrbtom o dvere. Pozrela som sa na seba a vyzerala som hrozne. Smrdela som ako zmoknutý pes.
Zomrela mu žena a dcéra, tak si myslím že preto sa takto sprava.“ Mohol vymyslieť aj niečo iné ako spomínať Helen.
Ale on mi povedal že som prostitútka.“ Povedala som ale na druhej strane bolo ticho. Fajn odišiel si tak ťa zaujíma čo sa mi stalo.
Matt, si tam?“ Dala som mu ešte šancu aby to napravil ale on naozaj odišiel. Moje telo si pýtalo svoje ako každé ráno. Išla som po štyroch k chladničke ale keď som ju otvorila, zistila som že je prázdna. Nevedela som či mam plakať alebo sa smiať. Buchla som hlavou o ňu a išla som do sprchy. Obliekla som si čiste tričko a nohavice. Matt sa znova objavil pri mojich dverách.
Ešte si si to nerozmyslela? Stále sa ľutuješ?“ Ozvalo sa spoza dverí. Sadla som si k nim a oprela som sa o ne. Moje zmysli zaneprázdnila vôňa čerstvej krvi a mäsa. Prilepila som sa na dvere a najradšej by som po ňom skočila ale snažila som sa udržať.
Ty ješ?“ Opýtala som sa zvedavo.
Áno, nemal som raňajky, tak som si kúpil burger dáš si?“ Povedal plnými ústami.
Nie nedám si ďakujem...Prečo cítim krv? Si zranený?“
Nie, niečo som ti priniesol ale dám ti až keď otvoríš dvere.“
Od Thompsona?“Povedala som a usmiala som sa.
Jasne že od neho...Tak čo otvoríš mi?“ Opýtal sa ma. Tak strašne som bola hladná že som mu otvorila. Zobral si papierové vrecko do jednej ruky a v druhej mal obrovsky burger ktorý prežuval. Ja som si zobrala pohár kde bola ta vzácna tekutina. Sadli sme si na pohovku. Moje ruky sa triasli ako alkoholikovi ktorý nepil niekoľko dni. Moje abstinenčné príznaky prichádzali veľmi skoro. Napila som sa a do žil sa mi vracala sila a eufória. Vtedy si vždy poviem že je to lepšie ako sex.
Ďakujem Matt.“ Povedala som.
Nemáš za čo. Nechcem aby si to vzdala s nami.“ S nami? Ako to myslel? S nim nemám problém s jediným s ktorým mam je ten arogantný mutant.
Ale on ma sklamal.“
A ako?“
Chcel sa vyspať z tou červenovlasou prostitútkou.“ Povedala som. On sa usmial.
Tak vieš my muži občas potrebujeme sa uvoľniť, vypustiť paru ako sa hovorí, no a ty si mu to nedovolila, lebo všade si a všetko vidíš.“ Povedal ako by chcel obviniť mňa. Už som sa s nim o tom nechcela ďalej rozprávať. Poobede sme išli za Jamesom aby nám ukázal zbrane kore budeme použivať. Zaviedol nás do podzemia svojho sídla. Všetko tam bolo biele a sterilne až ma to desilo. Otvoril dvere a tam bol cely tím vedcov a výrobcov zbrani.
Predstavujem vám moderných lovcov upírov v 21 storočí.“ Povedal to tak s noblesou a už iba tam chýbalo ta dááá. Neviem prečo ale nejak som mu nedôveroval príliš. Všetko čo mi ukazoval, som nemala ani tušenie ako použiť. Jedine s čim som vedela bojovať boli moje ruky a meč, ktorý nosiť pod kabátom by bolo veľmi napadne. Zastavila som sa pri stole plný hviezdíc ako na vianoční stromček. Jednu som zobrala do ruky a bola dosť taška. Ani neviem ako vyletela mi z ruky a rútila sa rovno na Jamesa. On sa uhol a ona sa zaryla do steny.
Páni tak toto je sila.“ Povedala som z nadšením. On pribehol ku mne nahnevane.
Môžem si tie hviezdičky zobrať?“ Opýtala som sa.
To nie sú hviezdičky ale strieborne hviezdice ktoré upíra rozpolia na poli.“ Povedal a druhu mi zobral z ruky a položil naspäť na stôl. Čo je taký, len som si vybrala zbraň.
Pre teba mam niečo iné.“ Povedal. Do ruky mi dal obyčajnú zbraň. To si robí zo mňa srandu? To akože mam strieľať na mutantov a na Grimov s touto miniatúrnou zbraňou? Zobrala som si ju ale môj zrak upútalo ešte niečo a to vystreľovacie dýky na ruky. Opýtala som sa ho či si ich môžem zobrať, keď súhlasil hneď som ich strčila do tašky ktorú som mala prevesenu cez plece. Nasadli sme do auta a išli sme domov. Vonku už bola tma a hmla. Matt preto jazdil pomalšie a keď sme prechádzali okolo pobrežia, na kapotu nám niečo buchlo.
Čo to do čerta je?“ Povedal nahnevane Matt ale v žiadnom prípade nebrzdil. Vstrčila som hlavu z okna ale cez tu hmlu nebolo nič vidieť. Keď nám to pazúrmi začalo trhať strechu, hneď sme vedeli kto sú to. Na ruku som si nasadila dýky a chytila som mutanta číslo jedna za ruku a odrezala som mu ju.
Rose!“ Skríkol na mňa Matt cely od krvi a ja tiež. Usmiala som sa lebo som v sebe zacítila adrenalín a radosť zároveň. Ozval sa rev ako by nás prenasledovali dinosaurí.
Chod preč a nevracaj sa za mnou! Rozumieš?“ Rozkázala som mu.
Nemôžem ťa tu nechať.“ Povedal a chytil za ruky. Jeho tvar vyzerala ustarostene ale ta moja ako si veselé. Neviem prečo som mala takú radosť. Mutant číslo dva nám znova skočil na kapotu a chcel pohryznúť Matta ale ja som mu bodla do krku to ho prinútilo vytiahnuť hlavu. Dostala som sa na strechu a skočila som na neho. Spadli sme do lesa a tam ma obkľúčili ešte dvaja takže bol mutant číslo dva, tri a štyri. Zlietli hore a začali mávať krídlami tak silno že sa dvíhalo lístie a konáre stromu zo zeme. Kľačala som na kolene a počítala som ich pohyby krídlo hore a dole keď boli dole schmatla som číslo štyri za krídla a otočila som nim a vyradila číslo dva a tri. Stala som tam a čkala čo bude ďalej. Zobrala som tu zbraň a namierila som. Zrazu ma z hora jeden chytil za bundu a dvihol hore. Oproti sa rútil ďalší. Namierila som a strelila som mu rovno do hlavy. Ta mu cela explodovala a on sa zmenil na prach. Zostali ešte dvaja. Namierila som hore a strelila som ale nezasiahla som ho. On ma niekam viedol, videla som ruiny akého si hradu a tam ma pustil. Spadla som pred sochou netopierieho mutanta. Postavila som sa a obzrela som sa dookola ani som nevedela čo všetko sa skrýva v Greenhills. Číslo dva a štyri sa postavili predo mnou a čakali čo urobím. Bolo to kto z koho. Pripravila som si dýky a použila som svoju rýchlosť ktorú ma učil Alex. Jedného som podrezala a rozsypal sa ale ten druhy sa mi zahryzol do ramena ako silný buldog. Skríkla som od bolesť a padla som na kolena on stále sal a čítal z mojej krvi takže vedel všetko čo som zažila a hlavne čo videl bolo že Vivien je tehotná. Bodla som ho do brucha a keď ma pustil, rýchlo som sa otočila a odrezala som mu hlavu. Ale stále som mala zvláštny pocit. Zrazu som pocítila prudký naraz a bolesť zo zadu. Videla som iba hrot meča.
Uži si striebro ty úbožiačka.“ Zašepkal mi známi hlas.
Stále útočíš zo zadu ako potkan,“ vybrala som si meč z chrbta a ona sa postavila predo mňa. Znova čierne dlhé šaty s rozparkom na boku až hore k stehnám. Červený rúž a čierne vlasy dlhé až po pas.
Vyzeráš ako by si prišla z Gothic party.“ Povedala som s úsmevom.
Prestaneš sa usmievať ak ti poviem že tvoje dni sú spočítané a tvoji priatelia nemajú šancu prežiť ak povstane Darkness.“ Povedala s vážnym výrazom.
Chceš mi oznámiť ešte niečo lebo ja by som rada išla domov a ty sa môžeš vrátiť na tu Gothic party“ Rada som do nej tak podpichla. Ona pristúpila ku mne a pousmiala sa. Vyzerala spokojne lebo si sebou bola istá ale to nevedela že aj ja. Ona sa pohla a ja som ju bodla do brucha ani neviem ako sa mi to podarilo ale jej horúca krv sa mi liala po mojej ruke. Pozrela sa na mňa s bolesťou v tvári.
Darkness ťa dostane.“ Povedala a jej telo sa začalo rozsypávať. Darkness ťa dostane. Čo tým myslela? Nechápala som tomu. Obzrela som si to tam a vyzeralo to tak, že je to chrám mutantov. Všade boli ich podobizne a sochy. Zavolala som Mattovi a on po mňa prišiel.
Bal som sa o teba.“ Objal ma a pobozkal na líce.
Upokoj sa mam zle správy a jednu dobru.“
Fu ha...Povedz najskôr tu dobru.“
Mamba je mŕtva ale mam pocit že Darkness o nás už vie,“ Dvihol obočie.
To už si povedala tu zlu správu?“ Do širokú som sa usmiala a nasadli sme do auta.
Ja som ti povedala tu dobru a zlu zároveň.“ Povedala som. Zastavil pred mojim domom.
V dome mame málu party, chcel by som aby si prišla.“
Matt, pozri sa na mňa...Bola som pohryznuta a prebodnutá.“ Povedala som a ukázala som na seba.
No a? To je ako výhovorka že tam nechceš ísť?“
Tak dobre, dám sa do poriadku a prídem,“ Zatvorila som dvere za sebou. Dala som si horúcu sprchu a upravila som sa. Obliekla som si hnede krátke šaty a obula som si vysoké podpätky. Vlasy som si umyla a vyfénovala a iba tak som si ich nechala spustené. Vošla som dnu k Mattovi a on mi hneď do ruky dal pohárik s vodkou.
Ja nepijem už.“ Povedala som on sa usmial.
No tak Rose si na party a dnes si zažila veľa adrenalínu.“ On do seba šupol hneď naraz dva. No tak čo no dám si aj ja a uvoľním sa trochu. Šupla som do seba najskôr jeden potom druhy a tretí a štvrtý a takto to pokračovalo až kým môj mozog nezatienil alkohol. Sedela som na pohovke a všetko bolo také iné keď som sa pozerala na ľudí. Začala hrať dobra pesnička tak som sa postavila a začala som hýbať bokmi. Ostatný muži čo tam boli tak ma začali povzbudzovať. Jeden z nich ma chytil za boky a vlnil sa so mnou. Bola som úplne mimo a inom svete opojená alkoholom. Zrazu ho niekto poklepal po pleci a on sa otočil, dostal ranu do tvare a spadol na zem. Ruky som si položila na ústa a stal tam William. Bol nahnevaní. Zobral ma za ruku a viedol von.
Pusti ma!“ Čo to malo znamenať? Tak on mohol opierať červenovlasú o stenu a so mnou nemôže ani nikto rozprávať to je nefér.
Rose ja ti nerozumiem, prečo to robíš? Opiješ sa potom sa necháš obchytkávať.“ Obchytkávať? Je normálny? No tak po tom čo urobil on ja som úplne neviniatko.
Nič som neurobila narozdiel od teba,“ Mávala som mu tam rukou on ma za ňu chytil a stiahol k sebe.
Nič som s ňou nemal.“ Bože to je ale klamár ako by som ho nevidela.
Všetko som videla viem čo si s ňou robil?“
Myslíš si že som nevedel že tam si?“ No prosím, tak on vedel že som tam a napriek tomu to robil. Vytrhla som sa mu z naručia a išla som domov ale moje nohy ma neposlúchali a tak som sa trepala z jednej strany na druhu. On išiel pomaly za mnou a keď som sa na neho pozrela usmieval sa. Bola som už blízko domu ale nemohla som nájsť kľúče. Hnusne kabelky. Sadla som si.
Si hnusný.“ Povedala som mu. On mi zobral kabelku a našiel kľúče. Otvoril dvere a zobral ma na ruky a odniesol do vnútra. Položil ma na pohovku a prikryl dekou.
Chod preč! Nechcem ťa tu,“ Zatvorila som oči. On ma pohladil po vlasoch a pobozkal na čelo.

Je mi ľúto že som ti ublížil.“ Povedal a odišiel.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára